Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Βόλτα στο Δίκορφο Ζαγορίου

Μια ηλιόλουστη Κυριακή, είναι ιδανική για εξορμήσεις...
Ειδικά όταν σε απόσταση μισής ώρας από το σπίτι μου υπάρχουν μέρη, που μέχρι πρότινος τα έβλεπα μόνο στις διακοπές...
Κι όταν υπάρχει η κατάλληλη παρέα, τα πράγματα γίνονται τόσο απλά... Πορεία Βόρεια και...

Για πότε φτάσαμε στο Δίκορφο Ζαγορίου, ούτε που το κατάλαβα...
Παρότι ξεκινήσαμε με θερμοκρασία 10 βαθμούς Κελσίου από τα Γιάννενα, στο Δίκορφο το θερμόμετρο έδειχνε μόνο 3...
 Πράγμα απόλυτα φυσιολογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι ανεβήκαμε σε υψόμετρο 1200μ....
Κι όλα αυτά στις 3:00 το μεσημέρι...  Οπότε το σκηνικό για χειμερινή απόδραση ήταν ιδανικό...

Χειμερινή εξόρμηση εκτός από κρύο σημαίνει και τζάκι!!
 Τζάκι, το οποίο βρήκαμε να μας περιμένει αναμμένο στον παραδοσιακό ξενώνα "Κάτω Μαχαλάς"
 Παίρνοντας το βορειοδυτικό πλακόστρωτο δρομάκι, δεν αργήσαμε να φτάσουμε στον πολύ όμορφο ξενώνα, όπου μας περίμενε με αναμένο τζάκι, καφέ, γλυκά και πλατύ χαμόγελο η κυρία Δήμητρα...

Ένα από τα δωμάτια... Τα σχόλια είναι περιττά...
Εξωτερική λεπτομέρεια άνω ορόφου...

Η ώρα κυλούσε όμορφα, με ζέστη και κουβεντούλα... Αλλά για να μην έχουμε προβλήματα στην επιστροφή (λόγω πάγου) έπρεπε να φύγουμε σχετικά νωρίς...
Το Δίκορφο, έχει σημειωθεί πια στο μυαλό μου σαν προορισμός για μικρή ή μεγάλη εξόρμηση...
Έχοντας επισκεφθεί άλλο ένα χωριό του Ζαγορίου και κοιτάζοντας πόσο πολλά είναι στο χάρτη, σκέφτομαι ότι έχω πολλές εξορμήσεις να κάνω, και πάντα να βλέπω καινούρια πράγματα...

1. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου. Έχεις κάνει ωραία κάδρα. Οι εκδρομές στο Ζαγόρι θα σου δώσουν απίστευτο φωτογραφικό υλικό. Καλή συνέχεια.

2. Ευχαριστώ photoioannina!!
    Το Ζαγόρι το λατρεύω, από τότε που το γνώρισα, μερικά χρόνια πριν... Αν και ομολογώ ότι γνωρίζω μόνο τα πιο τουριστικά χωριά... Στόχος μου είναι να γνωρίσω όλα τα χωριά!! Καλή συνέχεια και σε σένα!! :)