Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Καρφίτσα (C-24)

Όσα συμβαίνουν γύρω μου,
σε εμένα, στους συνανθρώπους μου και στη χώρα μου,
με έχουν επηρεάσει πολύ... 
Η διάθεσή μου πέφτει συνεχώς
και παρ' όλο που έχω διάφορα έτοιμα πραγματάκια να σας δείξω
έχω καθυστερήσει αρκετά να τα φωτογραφίσω...
Σπάνιο για μένα, αλλά... δεν έχω όρεξη.... :(

Θα συνεχίζω λοιπόν με τις έτοιμες καρφίτσες μου 
και με την ελπίδα/ευχή να ανακάμψουμε όλοι σύντομα!!!

Εδώ, σας παρουσιάζω μια καρφίτσα, 
φτιαγμένη εξ'ολοκλήρου στο χέρι.


Το φωτεινό πράσινο λουλούδι, είναι πλεγμένο με το βελονάκι,
και το καφέ λουλούδι - βάση, είναι κομμένο και ραμμένο με εξώραφο στο χέρι.


Η χάντρα είναι πλαστική 
και η καρφίτσα στο πίσω μέρος μεταλλική.


Όπως και οι άλλες καρφίτσες μου, 
φοριέται σε διάφορους συνδυασμούς,
και ομορφαίνει παλτά, κασκώλ, πασμίνες και τσάντες!!

*Διάμετρος περίπου 12εκ.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα!Αυτή η πτώση στη διάθεσή μας είναι το μεγαλύτερο όπλο τους...δεν πρέπει να αφήνουμε να μας παίρνει από κάτω.Η δημιουργία είναι μια καλή αντίσταση για να κρατηθούμε.Είναι πολύ όμορφα όλα όσα φτιάχνεις και συνέχισε να το κάνεις...τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!! Το παλεύω... Το παλεύω πολύ... Όπως όλοι μας... Προσπαθώ να δίνω κουράγιο σε δικούς μου (και μή) και παίρνω κουράγιο απ' αυτούς... Κι από σένα... Νά' σαι καλά... Σου υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω... Να το παλεύω... "Μαγκωμένα" φιλιά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή