Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Εγκαίνια έκθεσης στο Έναστρον - Ευχαριστίες



Αν και καθυστερημένα (λόγω τεχνικών προβλημάτων)
θέλω να ευχαριστήσω
όλους όσους έφεραν το ταλέντο τους,
την έμπνευσή τους και την καλή τους διάθεση,
στο Βιβλιοκαφέ Έναστρον
και με χαμόγελα
παρουσίασαν τις κούκλες μου
τις φωτογραφίες του Μενέλαου Συκοβέλη
και τις ζωγραφιές της Κατερίνας Νικοπούλου!




Μεγάλο ευχαριστώ στην Αλίκη Παπαχελά
που είχε την ιδέα του event
και που το οργάνωσε μόνη της
προσφέροντας παράλληλα
και την υπέροχη φωνή της στην ανάγνωση κειμένων
δικών μου και του Βαγγέλη Κοφινάκου!


Στον Τάκη Φάβιο
που παρότι τραυματισμένος,
έγραψε, μελοποίησε και μας τραγούδησε
όλο το βράδυ χαμογελαστός!


Στην Αλμπίνα Ζαχαριάδου
που μας χάρισε τις υπέροχες μελωδίες στο πιάνο,
αλλά και την καταπληκτική φωνή της!


Στη Βάσια Ζήλου
που την ξέρω από μικρό παιδάκι
και είχα τη χαρά να γνωρίσω και να αγκαλιάσω,
αλλά και όλοι να απολαύσουμε την καταπληκτική ερμηνεία της!!



Στην Αναστασία Καλλιοντζή
που μοίρασε απλόχερα το ταλέντο της,
με όλους τους τρόπους,
αλλά και που μου χάρισε την ορμητική ζεστασιά της αγκαλιάς της!!




Τέλος, οφείλω ένα μεγάλο "ευχαριστώ"
σε όσους καλούς φίλους άλλαξαν το πρόγραμμά τους,
ήρθαν να με συναντήσουν
και να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια!

xxxxxx

4 σχόλια:

  1. Μπράβο σε όλους! Πάντα τέτοια κορίτσι!Καλημέρα και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα θερμά μου συγχαρητήρια. Εύχομαι πάντα επιτυχίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μιχάλη μου!!! Είχε μια σταλίτσα λάμψη όλο αυτό, γιατί είχα ανθρώπους που μ' αγαπούν γύρω μου συγγενείς και φίλους... :)

      Διαγραφή