Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Μέταλλα - ΙV ή το χρονικό μιας "ασθένειας"

Κάθε φορά που κολλάω με ένα υλικό στις κατασκευές μου
το παρομοιάζω με ίωση... 


Μια μικρή ασθένεια, η οποία με κατακλύζει,
μένει λιγότερο ή περισσότερο 
και τελικά κάνει τον κύκλο της... 




Έχει τις εξάρσεις και τις υφέσεις της
τελικά πάντα μου αφήνει κάποιο κουσούρι
κι ενίοτε μέσα στο χρόνο, επανέρχεται.... 


Κατά συνέπεια, όπως έχω περιγράψει κι εδώ,
κατά καιρούς, έχω ασχοληθεί με διάφορα υλικά...


Η διαφορά της "ασθένειας μέταλλα" όμως
είναι ότι αυτή τη φορά
προσέβαλε κι άλλον από το οικογενειακό περιβάλλον!!


Ο Μπομπ (που είναι και Μάστορας)
ασθένησε μαζί μου!!!


Κι αν φαίνεται ότι υπερβάλω,
τα συμπτώματα της δικής του ασθένειας,
ατράνταχτες αποδείξεις,
εμφανίζονται στις φωτογραφίες...


Με την πρώτη ματιά ίσως να φαίνονται ίδια,
είναι σίγουρο όμως ότι δεν είναι,
αφού είναι αμιγώς χειροποίητα!!


Και σαν χειροποίητα,
έχουν το καθένα τη δική του δόση
από ενθουσιασμό και μεράκι
και φυσικά τις διαφορές τους...


Το καλύτερο όμως της "ασθένειας μέταλλα",
είναι το group therapy που εφαρμόζουμε
το οποίο μας προσφέρει ατέλειωτες ώρες
συντροφικής "θεραπείας"!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου