Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

11 + 1 ιδέες για κάλυμμα ημερολογίου

Αφού έφτιαξα το δικό μου κάλυμμα ημερολογίου,
λέω να σας δείξω μερικά που έχουν φτιάξει άλλοι,
μπας και πάρετε καμιά καλύτερη ιδέα!!!

Ξεκινάμε μ' αυτό εδώ
το οποίο έχει το αγαπημένο μου κλείσιμο
αλλά κι όμορφες ζωγραφιές!!





Μετά, έχουμε αυτά εδώ,
που έχουν και την πολύ πρακτική θήκη για το μολυβάκι!!



Αυτό εδώ
που είναι φτιαγμένο με 3 διαφορετικά υφάσματα
κι εξώραφο γαζί!



Όπως κι αυτό εδώ
μόνο που έβαλαν και θηκούλες για διάφορα!!



Εδώ, ένα κάλυμμα, όχι ακριβώς για ημερολόγιο,
αλλά για σημειωματάριο,
όμως μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα!

Flirty Fifties Themed Fabric Notepad Portfolio Planner with BONUS Book Cover


Αυτό εδώ, είναι ένα απλό κάλυμμα (τεχνικά εννοώ)
αλλά μου άρεσε πολύ το ύφασμα!!

Removable fabric book cover


Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα για κάλυμμα βιβλίων (γενικά)
από αυτό εδώ το μπλογκ, 
το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορα πάχη βιβλίων!!
Και για το ημερολόγιο φυσικά!! ;)



Κι ως υπέρμαχοι της ανακύκλωσης
εδώ ένα κάλυμμα από ένα παλιό τζήν!



Κι ένα με απλικέ καρδούλα εδώ,
για να γίνει πιο ενδιαφέρον!
(έχει διάφορα σχέδια)




Αυτή εδώ η πεταλούδα, μου έδωσε την ιδέα,
μιας υφασμάτινης πεταλούδας
αντί για κουμπί!!




Σας έχω  επίσης ένα tuttorial,
για να ξέρουμε και πώς φτιάχνονται όλα αυτά!!




Κι ένα τελευταίο tuttorial για ένα όμορφο κάλυμμα, με πρακτικό κλείσιμο,
το οποίο η δημιουργός έχει φτιάξει για μπλοκ ζωγραφικής και ξυλομπογιές,
αλλά εμείς μπορούμε πολύ όμορφα να το φτιάξουμε για ημερολόγιο!!




Φυσικά, υπάρχουν ακόμη πολλές - πολλές ιδέες και σχέδια
αλλά θα σας κουράσω και λέω να σταματήσω κάπου εδώ!!

Πω πώ!!!Πάλι υφάσματα και ράψιμο θα βλέπω στον ύπνο μου!!

Καληνύχτα!! :)

2 σχόλια: