Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Teddy Bears (ή αλλοιώς Αρκουδάκια)

Έχοντας δει στις κατασκευές της Country Kitty
(καλά, δεν την φτάνω ούτε σε 100 χρόνια λέμε)

sweet bears

αποφάσισα να βρώ μερικά tuttorials
για αρκουδάκια (teddy bears)
για να πάρω ιδέες και να σας τις δώσω κι εσάς!


Η βασική μου ιδέα ήταν, να είναι απλά, εύκολα,
να μην απαιτούν να είσαι το Χρυσό Ψαλίδι στη ραπτική,
να γίνονται γρήγορα
και να είναι όσο πιο πολύ γίνεται μωρουδίστικα!

Και ιδού τί ανακάλυψα:

Ένα σάιτ που πουλάει πατρόν για αυτό το αρκουδάκι
(αν και νομίζω ότι για τις πιο έμπειρες, πρέπει να είναι απλό)!



Πολύ όμορφα σχέδια απλικέ
για αρκουδάκια κι άλλα ζώα!!

sad teddy bear embroidery design


Οδηγίες βήμα - βήμα
για ένα εύκολο υφασμάτινο αρκουδάκι εδώ



Ένα λεπτομερές tuttorial
για να φτιάξουμε αρκουδάκια
από τις αγαπημένες μας κάλτσες!!

How To Make A Teddy Bear From Sock


Κι εδώ άλλο ένα, γιατί τελικά οι καλτσούλες είναι χρησιμότατες!!!



Ένα απλό υφασμάτινο αρκουδάκι, εδώ
(που κατά τη γνώμη μου, παίρνει κι άλλη απλοποίηση, αφαιρώντας κάποιες ραφές)


Ένα πλεχτό με το βελονάκι αρκουδάκι!

"bear amigurumi crochet"


Ένα "ασύμμετρο" αρκουδάκι
(αλλά πολύ χαριτωμένο, κατά τη γνώμη μου)!

Image of Bailey Bear - teddy bear sewing pattern PDF


Κι άλλα δύο αρκούδια, που μοιάζουν λίγο βλαμμένα (χεχε)
αλλά είναι χειροποίητα, οπότε, ανυπολόγιστης αξίας!!



Ακόμη, βρήκα ένα πατρόν, για αρκουδάκι από ένα παλιό πλεκτό (ίσως)
από το SewCorner!



Ένα πατρόν από το μπλογκ Bev's Mini (πολύ χρήσιμο)!



Κι άλλο ένα πατρόν εδώ
που μου φαίνεται και πολύ σωστό!!
(για τις εγκοπές λέω)




Και τέλος ένα tuttorial για κουβερτούλα-αρκουδάκι διπλής όψης
από το μπλογκ Sew a straight line
που απ' ότι κατάλαβα από τις κορδελίτσες γύρω-γύρω,
χρησιμοποιείται και για παιχνιδάκι αφής για τα μωράκια!!

IMG_2734IMG_2733

Υποψιάζομαι ότι μάλλον σας κούρασα,
αλλά να λέτε κι ευχαριστώ που βάζω ΜΟΝΟ τόσα αρκουδάκια στην ανάρτηση,
γιατί είναι σχεδόν 4 τη νύχτα και νυστάζω,
αλλοιώς θα έβρισκα άλλα τόσα!!!

Φεύγω τρέχοντας, γιατί σε λίγο θα αρχίσει να ξημερώνει
και θα μπερδευτεί το βιολογικό μου ρολόι!! :Ρ
Καληνύχτα!! :)

*(Να θυμηθώ να βρώ τις φωτογραφίες από ένα πλεχτό αρκουδάκι που έφτιαξα κι εγώ,
τον περασμένο Οκτώβρη, που περίμενα τα ανήψια, για να σας το δείξω)


4 σχόλια:

  1. Άαα...πάρα πολύ ωραία ανάρτηση και πολύ χρήσιμη για όσες θέλουν να επιχειρήσουν να φτιάξουν αρκουδάκια !!!! Έχεις βρεί πολλά και διάφορα ωραία και για όλα τα γούστα..!!!!... και σε ευχαριστούμε πάααρα πολύ που τα μοιράζεσαι μαζί μας !!!!
    Φιλάκιαααα !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!!
      Κι εμένα μου αρέσουν πολύ, αλλά το πρώτο που επιχείρησα να φτιάξω δεν βγήκε και super-dooper-wow! :(
      (θα σας το δείξω σε λίγες μέρες - κι όχι τίποτε άλλο, αλλά το έφτιαξα για να το δωρίσω απόψε σε μια μικρούλα και δεν έχω και κάτι άλλο να της πάω - ελπίζω να μη μου το πετάξει στο κεφάλι!!)
      Ευελπιστώ, οι αναρτήσει αυτές να λειτουργήσουν ως αρχείο ιδεών για όλες μας!! :))

      Διαγραφή
  2. Χαχα!!!Μου άρεσε η ανάρτησή σου ,πολύ καλές ιδέες αλλά και που είπες τα αρκουδάκια 'βλαμμένα'!!!!Πολύ όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίτα, τώρα (!!!) είδα το σχόλιό σου!! 1000 sorries ρε... Χάνομαι με τα χαζομαιηλ, άσε με!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή