Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Σαλιάρες!!

Όπως έχω πει, τον τελευταίο καιρό, αποκτήσαμε μισή ντουζίνα μωράκια στο σόι.
Ξεκίνησα να τους φτιάχνω παιχνιδάκια (εδώ),
κι υπνόσακους (εδώ, εδώ κι εδώ),
αλλά τον τελευταίο καιρό, δεν έχω κάνει και πολλά πράγματα!!!

Μεγάλη αδικημένη δε, είναι η μικρή μου Έμμα, 
πού είναι μια κούκλα και πιο αίμα απ' το αίμα μου,
αλλά θα επανορθώσω σύντομα!!
(ευτυχώς δεν ξέρει να διαβάζει ακόμη και δε θα δει ότι την αδίκησα)

Τώρα είμαι στο στάδιο του τί να τους φτιάξω, και μεταξύ άλλων,
σκέφτομαι και κάτι σε σαλιάρα... 

Ψάξε - ψάξε, βρήκα μερικά σχέδια συγκεντρωμένα εδώ... 

Αυτές όμως που μου άρεσαν περισσότερο (κριτήριο φυσικά ήταν ο βαθμός δυσκολίας)

είναι αυτή, που μοιάζει ολοστρόγγυλη.
(οδηγίες εδώ)




Αυτή η σαλιάρα-μπαντάνα που είναι πολύ ασυνήθιστη
(οδηγίες εδώ)

Bandana Bib Tutorial

Κι αυτή που είναι πολύ συνηθισμένη αλλά πολύ εύκολη!!
(οδηγίες εδώ)


Τώρα μου μένει να αποφασίσω ποια απ' όλες θα ξεκινήσω να κάνω, να πάρω τα υφάσματα
και να φτιάξω μερικές!!

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Μένει τώρα να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε κανα δυό? Τί λές?????

      Διαγραφή
  2. Είσαι πολύ τυχερή που μένεις εκεί!σου εύχομαι καλές και πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ έτσι νιώθω Έλεν, τυχερή που μένω εδώ!! Το μέρος είναι υπέροχο!! Και γίνονται τόσο πολλά πράγματα, που για να βρεις αντίστοιχα στην Αθήνα, πρέπει να είσαι όλη τη μέρα στο αυτοκίνητο!!
    Είμαι σε δημιουργική φάση, τελευταία, ευτυχώς... Ξέρεις, είμαι από τους ανθρώπους που έχω "φάσεις"... :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή