Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Tilda Doll

Εδώ και αρκετό καιρό
χαζεύω τις κούκλες Tilda
κι αποφάσισα
να επιχειρήσω να φτιάξω μία:




Φυσικά έχει πάρα πολλές ατέλειες
αλλά σαν πρώτη προσπάθεια
με κάνει υπερήφανη!!


Έκανα το λάθος κι έκοψα το πατρόν
στο μέγεθος που ήθελα την κούκλα,
με αποτέλεσμα
η ίδια η κούκλα να γίνει πολύ μικρότερη
και να με παιδέψει αρκετά.


Σε ότι αφορά στο φουστάνι,
δε θέλω να θυμάμαι την αγωνία μου
να βγουν ίσα τα τιραντάκια!!


Όσο για τα μαλλιά της
είναι μαλλί felt και της τα στερέωσα στο κεφάλι
με βελόνα για felt!!

H αλήθεια είναι ότι μου πήρε αρκετό χρόνο,
αλλά όπως και νά' χει,
διασκέδασα!!

10 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά υπέροχη!!!Μπράβο σου...ζήλεψα! Θα την επιχειρήσω κι εγώ σύντομα!!! Πάντως φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα γενικά...keep going!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Με κάνεις και κοκκινίζω!! :)))
    Κι εσύ δεν πάς πίσω!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν το είπατε πολύ δυνατά, και καθότι έχω και μια Α' ηλικία, δεν το άκουσα!! :)))

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Keywoman!! Ψάχνω να βρώ πατρόν για να συνεχίσω τις προσπάθειες, αλλά δε βρίσκω... Και είμαι έτοιμη να φτιάξω ένα δικό μου... Αν πετύχει, δημοσιεύθηκε, το υπόσχομαι!! :)

      Διαγραφή
  5. Γειά σου Ιωάννα !! Μπήκα για λίγο στο blog μου...τώρα τελευταία απέχω για λίγο απο την blogoχώρα...και σε είδα στους αναγνώστες μου !!! Πολύ χαίρομαι...οι κούκλα σου είναι υπέροχη !!!! Πολύ καλή δουλειά και ας βγήκε αδυνατούλα...και το φορεματάκι τέλειο !!! Υγειά στα χέρια σου να έχεις και να δημιουργείς ότι σου αρέσει !!!
    Καλή εβδομάδα !!
    Μυρσίνη...:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι που χάρηκες Μυρσίνη μου (τί ωραίο όνομα??!!)... Κι ετοιμάσου να μου πάρεις λαμπάδα και παπούτσια το Πάσχα!! Γιατί θα είσαι η Νονά μου, αφού με βάφτισες Ιωάννα!!! (σε πειράζω)
    Zoe είναι το επίσημο μπλογκόνομά μου (και πίστεψέ με, πιο επίσημο δε γίνεται)!!
    Κι εγώ έτσι κάνω... Μια απέχω, μια ξανάρχομαι... Αναλόγως με τις ορέξεις μου... Αν κάτσω να βάλω "πρέπει" κι εδώ, κάηκα!!!
    Χαίρομαι επίσης πολύ που σου αρέσε η λεπτούλα Τίλντα!!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα και σε όλους!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούπς...συγγνώμη Ζοe ( Zωή έ;...ή άσχετο πάλι;!)...μπερδέυτηκα με τα Ιωάννινα :ορ...και να φανταστείς...σκεφτόμουν μετά...κοίτα να δείς....η Ιωάννα απο τα Ιωάννενα...χέχέ !!! Σόρρυ ...μερικές φορές είμαι κάπως αφηρημένη...:οι !
    Φιλάκια πολλά...καλό απόγευμααα !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι!! Ζητάς συγνώμη τώρα, γιατί έχουμε κρίση και... για βαφτιστήρια είμαστε??? :Ρ
      χαχαχαχα Δεν έγινε τπτ βρε!!! :)))

      Διαγραφή